Bestellen

  1. Hoe vind ik het juiste product

Het juiste product vind je op de volgende manieren:

  1. De categorieën vind je o.a. terug op de icoonbalk op de homepagina. Hier kun je op klikken om doorverwezen te worden naar de juiste categorie.
  2. Klik in het hoofdmenu op Winkel om doorverwezen te worden naar de juiste categorie.
  3. Maak gebruik van de zoekbalk bovenaan de pagina. Je kunt zoeken op merk, productnaam of omschrijving.

Hulp nodig bij het zoeken naar producten? Neem gerust contact op via het contactformulier.

  1. Ik heb een vraag over een product

Zodra je op een product klikt krijg je meer informatie over het product te zien. Op deze pagina is het volgende opgenomen: productfoto(‘s), beschrijving van het product, beoordelingen en gerelateerde producten.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan kun je altijd bij ons terecht via het contactformulier.

  1. Kan ik mijn bestelling bezichtigen in een showroom?

Nee, wij maken geen gebruik van showrooms. Je hebt een zichttermijn van 30 dagen na ontvangst van je bestelling. In deze periode kun je ons kenbaar maken dat je je overeenkomst wilt ontbinden. Na ontbinding heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Zie meer informatie op onze retourneren-pagina.

  1. Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

In het bestelproces heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven. Vul hier de gegevens in van het gewenste afleveradres en je ontvangt de bestelling op dit adres.

Het gaat als volgt:
1. Voeg een product toe aan je winkelmand
2. Bekijk winkelmand
3. Doorgaan naar afrekenen
4. Rechts van ‘factuurgegevens’ is de optie ‘Verzenden naar een anders adres?’ te zien. Vink deze optie aan waarna een uitklapformulier zichtbaar zal zijn.
5. Plaats bestelling

  1. Betaal ik verzendkosten?

Tupps biedt altijd gratis verzending binnen Nederland aan, ongeacht de grootte en het gewicht van je bestelling.
Voor ieder ander land binnen Europa berekent Tupps verzendkosten. Bereken je verzendkosten door het invullen van je land, plaats en postcode. De orderwaarde zal worden bijgewerkt.

De verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor jouw rekening. Wij vragen hiervoor je begrip. De kosten van pakketten die onder rembours of ongefrankeerd naar Tupps worden verzonden, verrekenen wij dan ook met het eventueel terug te storten bedrag.

  1. Wat houdt laagste prijsgarantie in?

Wij bieden onze klanten altijd de laagste prijsgarantie en willen onze klanten een uitstekende aankoopervaring laten beleven. Wij streven dan ook naar een klantbeoordeling van minimaal een 9. Wij hebben geen showroom of winkel en geen hoge kosten. Hierdoor kunnen wij onze klanten de laagste prijs garanderen. Wij zitten dan ook altijd zo dicht mogelijk tegen de inkoopprijs aan.

Vind je tóch een product dat op het moment van melden elders blijvend goedkoper wordt aangeboden?
Vertel het ons. Je ontvangt het product tegen dezelfde prijs en wij passen de prijs binnen een paar werkdagen aan. Hiernaast ontvang je een kortingsbon voor je volgende aankoop! Bekijk hiervoor de voorwaarden in onze algemene voorwaarden.

De waardering van www.tupps.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 19 reviews.

X

De waardering van www.tupps.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 1 reviews.